welcome to my coffee table ♥


Dessa fina lyktor har flyttat in hemma hos mig, längtar tills jag kommer hem,
så jag kan få prova dem på plats :) Visst är de fina.. Lotuslyktor gjorda utav musselskal.
Det blev verkligen perfekt med 2, inte fler och inte mindre utan perfekt!
Skrev ju om den för någon dag sedan.

Vist är det härligt när man fått en ny pryl till hemmet, man provar och provar
vart man ska ha den, tills man tillsist hittar det rätta stället, och då känns det perfekt.

Nu vill jag bara ha ett gammalt bord också :)


Kommentarer
Postat av: Bella

Jättefina! Hade för mig att jag sett nåt liknande tidigare. När jag jobbade sist såg jag - de fanns som fönsterlampor oxå.

2010-06-18 @ 13:23:25
Postat av: Hanna

Oh, jättefina jag har också varit riktigt sugen på dem :)

2010-06-18 @ 14:46:47
URL: http://tjolanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0