Lotus



Jag har letat igenom hela internets värld efter snygga unika ljuslyktor,
tro mig det finns INGEN i min stil..
Jag vill ha en söt ljuslykta, enkel, men charmig. Har guld i vardagsrummet,
så jag vill absolut inte ha zink eller fattigmanssilver, men verkar BARA finnas sånt,
MEN sen hittade jag dessa.. vet inte hur många man borde ha, kanske bara en?
kanske blanda med andra lyktor? Lotusblomman, så fin.
Har sett att den funnits i min favoritaffär "Handplockat" men har aldrig köpt någon,
man kanske ska slå till? Jag blir alltid så förvirrad, jag kan inte välja..
Älskar också Etoilé.. hm..


Kommentarer
Postat av: Michelle

Vi har 2 såna röda, och dom ger så himla mysigt ljus på kvällen när det är mörkt! Dessvärre är dom experter på att samla damm hehe :)

2010-06-16 @ 10:22:18
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Postat av: Frida

Om du ska köpa denna sort röstar jag på att ha två likadana. Det tror jag kan bli väldigt snyggt ;)

2010-06-16 @ 13:24:25
URL: http://friida88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0