Inspiration och en push åt rätt håll

Veckans läsning i favorittidningen gav lite inspiration.
Nu har jag fått lite nya tips på häftiga prylar, snygg inredning osv..
Delar med mig till er!


Trä kalender, med flyttbara inramningar, häftigt och en snygg detalj i hemmet.
Hittade en bild på en stapel med vita ljusstakar,
minns ni att jag målade mina för ett tag sedan?
Det var altså ett smart drag av mig tydligen!
Jag tycker det är riktigt snyggt med gamla ljusstakar i vitt.


Ett snyggt brickbord vore en investering,
snyggt och praktiskt att kunna flytta runt.
Färska blommor på borden, finns inget vackrare,
jag tycker även det är lite lyxigt med snittblommor på bordet,
kostar inte mycket, men ändå drar man sig för att köpa,
varför är det så? ska bättra mig med det!


En vit skänk har jag varit ute efter länge, såg en jag ville ha, men den tog slut.
Jag vill inte nöja mig med vilken vit som helst,
den ska helst vara i min stil också :) Riktigt snyggt tycker jag!
Jag måste verkligen byta ut vissa blommor i mina fönster,
vissa vet jag inte ens om de lever, vissa är snabbt ihopplock från hemköp.
Nu till våren ska iaf nya blommor komma upp i fönstren.
Vissa blommor blir dåliga så fort, köpte ifrån M-blommor och de får alltid löss,
endel ifrån hemköp funkar bra, men nöjdast är jag över blommor som jag köpt på Interflora,
de får aldrig löss och de är ordentliga, inga småkvistar utan rejäla.
Dessutom har inte en enda utav mina Interflora blommor vissnat,
och jag behandlar alla blommor så som de ska behandlas.
Det kostar lite mer på Interflora, men det är värt pengarna tycker jag.

Det var veckans inspiration..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0