Avkoppling



En tidning att vila ögonen på mitt i all vardagsstress kan vara skönt ibland.
Speciellt om det är favorittidningen i detta fall nya "Lantliv"
som går i blått, hoppas på att det inte är för mycket blått i inredningstipsen
det gillas inte här! Lite vitt, mörkt trä och ljusrosa hoppas jag på hihi.
Vilket vackert foto jag fick till, vid brasan (som ej är tänd men ändå)
hittade en Iittala lykta i samgående färg ser snyggt ut tycker jag!
ska försöka hitta en stund mitt i all lek, blöjbyten, matning och gos,
bara sitta ner och hämta inspiration, inspirationen tar lätt slut
när man bara tänker på alla måsten i vardagen,
men en titt i tidningen borde fungera som inspirationskälla!

Vad är din favorittidning?

Kommentarer
Postat av: Nicole

Vilken otroligt bra bild du fick! Ser ut som en sådandär bild de har med i tidningar:-) Favvo tidning...hm hinner inte läsa och om blir det nog Vi föräldrar;-)hihi! kram!

2010-01-08 @ 11:58:34
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Annika

Mmm..ser riktigt vintermysigt ut!

2010-01-08 @ 13:19:31
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: EVAMY - Livet med Alva och hockeyspelarn

Otur att du inte gillar blått.. det ska ju tydligen vara trenden denna våren har jag hört så kommer nog visas mycket sånt i tidningar! Tur bara att man inte måste ha som tidningarna visar :)

2010-01-08 @ 22:45:56
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0