Ett annorlunda färgglatt hem


Ett annorlunda hem där man inte sparar på färgerna, sån värme det blir med alla härliga varma färger.
Gillar alla gulddetaljer också, sen är det ju lila, jag har totalt fastnat för lila nu i höst.
Turkost är inte dumt det heller, men jag skulle aldrig våga så mycket färg på möbler.


Här skulle man sitta alla sina deppiga dagar, då skulle man nog bli glad direkt av miljön och färgerna.
Ett rosa hus, det vore något för mig hehe. Det här mysiga hemmet finns i Portugal.


Älskar badrumsspegeln


Blandningen av sten grått och varma färger gör verkligen intryck..


Älskar den här bilden och allt i den. Vill ha vill ha..


Skulle inte tacka nej till att få ligga här och gassa i solen.
Trädäcket är ju helt underbar, det turkosa vattnet bjuder verkligen in.


Kvinnan bakom detta vackra hem, Vera Cristo.
En inredningsdesigner med smak för färg.
Alla bilder kommer ifrån interior magazine


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Så fint! :)

Jag är på gång med turkost här hemma ;) Hoppas det blir bra bara :S

2010-09-07 @ 23:20:56
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: caroline

Faaan vilket drömhem. Mmmmm!

2010-09-08 @ 15:33:42
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0