Värmande skor & nödvändiga kläder

Idag står shopping på listan, men inte så mycket "rolig" shopping,
utan mer nödvändigt ont. Wiggo måste få nya gummistövlar, vinterkängor, fuskkrage mm..
Jag behöver en ny jacka, så det måste jag också kolla efter,
tror C behöver en också, så det blir en jackletardag.

Igår köpte jag en ryggsäck till Wiggo ifrån MOLO, den ska vi ha med oss till förskolan.
Nu sover Wiggo, så har några timmar på mig att fixa mig själv,
hörs senare.. Hoppas ni får en härlig måndag!


Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Hösten är verkligen en tid för barnshopping, det är så mycket som behöver kompletteras inför regn, rusk & kyla! Jag står i valet och kvalet vad vi skall köpa för vinterkläder till Irma i år (och även till bebisen i magen), svårt att bestämma sig men roligt också förstås :-) En ryggsäck från Molo låter onekligen väldigt gulligt, de har ju så mycket fint!



Hoppas att du får en fortsatt skön måndag, kram!

2010-09-27 @ 13:56:35
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oh, det har blivit dags för förskola alltså! Spännande, fick ni den ni önskat? kram

2010-09-27 @ 17:12:43
URL: http://tjolanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0