Rosa



Här är dagens tavla som ska pryda vårat kök.
Finns inte mycket färg i köket utan är mest svart och vitt där.
men lite rosa och lite turkost försöker jag få in.
Blir mycket konst just nu men är inne i en sån period,
ni får ignorera inläggen om ni tröttnar.



Tittar just nu på ett program om total fattigdom, vi ska vara glada att vi har det så bra.
Att vi har mat på bordet och ljus att tända och en varm säng att krypa ner i på kvällen.
Framför allt att vi har någon som älskar oss, någon som saknar oss om vi inte kommer hem.
Någon att dela allt i livet med. Ta vara på alla dina nära och kära,
och dela och upptäck varje nytt framsteg era barn gör. Man vet aldrig vad morgondagen har i sitt skal.

Nu ska jag kika på något roligare som t.ex Brooke knows best.


Kommentarer
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Du är otrolig :P



Du får som sagt mera än gärna måla till mig.

Såna som du gjorde först. Bara säga vad du vill ha för dom :)

2010-09-08 @ 19:09:53
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Ja jag vill ha samma! :D Om du vill göra det så klart?



2010-09-08 @ 20:24:59
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Bella

Ännu en tavla!!! Och lika fin som de andra! Du kanske ska bli konstnär!

2010-09-09 @ 10:00:28
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vilken fin tavla, Du är ju super duktig!Tänker på rosa klöver blommor när jag se den!Skit tuff ju*!Kram!!!

2010-09-11 @ 13:26:50
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0