Purple


Funderar på att go purple i höst, har satt ihop lite kuddar som jag gillar,
tycker det är lite mer höstfärg är ljusrosa som jag har nu.
Våran soffa är brun, så jag tror det kommer bli mysigt i höst.
Det bästa med att ha enfärgad bas i hemmet är att den enda färgklicken
jag behöver ändra på här hemma om jag nu vill ha lila,
är kuddar och ljus, allt annat är enhetligt och funkar till allt.
Blir billigt, så det är mitt tips till er, ha en vit,brun,beige,grå eller svart grundbas i hemmet.



Här har ni ett hem som gått på lila, ni ser den enhetliga basen och de lila färgklickarna, läckert.
Bilden kommer ifrån Aftonbladet.


Här ett vitt lantligt drömkök har gått på lila med lite färska blommor,
bara byta färg när de vissnat, perfekt! Bilden kommer ifrån Interior magazine

Kommentarer
Postat av: mam.

Väldigt fina bilder jag blir inspirerad men är lite tveksam till lila:)

2010-09-04 @ 19:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0