Lila orkidé



Godmorgon, igår hade vi besök här hemma och även idag.
Senare kommer min mamma hit för att gosa med Wiggo.
Igår målade jag hela kvällen, blev precis som jag ville så jag är nöjd,
så fort man börjar så kommer inspirationen fram och nu har jag massor idéer till nästa.
Tänk om man kunde måla för att sälja och sen klara sig på det,
va roligt det skulle vara, bara sitta och hämta inspiration ute och inne för att sen måla.

Igår gjorde jag köttfärsgulasch, receptet kommer upp under dagen.
Nu är det dags att plocka lite här hemma, ännu en gång,
har redan hunnit med en runda, men sakerna har en konstig förmåga att komma fram igen.
Senare blir det att pyssla hemma och frossa i lila!

Här skiner solen, känns som en fin dag Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0