Vackra vackra höst


Härlig lördag vi haft va? sol och ett underbart väder,
ni ser ju mina bilder, så ser det ut utanför mitt fönster just nu.
Tänk att det är så vackert på hösten,
man kan riktigt njuta och ta in alla färger inför vinterns vita och gråa klimat.

Här hemma har vi pysslat med lite allt möjligt, igår fick jag sällskap,
det är ju alltid trevligt, inte kul att sitta själv.
Så det blev idol och mys här hemma, idag blir det nog detsamma,
någon ska utöva sina sminkkunskaper på mig, det är ju underbart att bli stylad,
blir det bra så kanske vi hittar på något roligare än att sitta och glo på tv.

Alla mina söta bloggar som jag följer uppdaterar inte som de ska, tråkigt,
jag har inget att läsa :(

Kram på er, nu ska jag visst testa en suuuuperbra kräm = Tjej-Hemmaspa

 

 


Kommentarer
Postat av: Li

Hoppas att du får en bra kväll!



Kram

2010-10-16 @ 21:37:03
URL: http://sweetieli.devote.se
Postat av: Bella

Vilken fin bild du har tagit!!!

2010-10-17 @ 16:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0