Överaskning

Det hade gått bra på inskolningen idag,
de lät så mysigt när C ringde mig vid 10 tiden och sa att alla i fiskgruppen
(som Wiggo tillhör) satt runt sandlådan och sjöng sånger och hade en korg
med frukt och knäckebröd i som barnen fick som mellis.
Wiggo gillar att sjunga och att höra någon annan sjunga, han gillar frukt också såklart.
När det var dags för lunch så bjöds det på fisk, ärtor, potatis mm Wiggo åt upp allt på tallriken,
mycket ovanligt, fast å andra sidan är fisk hans favoriträtt verkar det som.

Är glad i hjärtat att det går så bra för skrutten, än så länge,
kan ju komma ett bakslag, men tror inte det, Wiggo har aldrig varit krånglig,
han gillar nästan allt och alla :)



När de kom hem idag så hade C med sig en stor påse ifrån Interflora,
som ligger nästan brevid förskolan, ett stort blomsterarrangemang var det,
färgerna gick i vitt och det var precis min stil, lite lantligt sådär.
Och hör & häpna så var det faktiskt C själv som gjort det,
eller han hade valt blommorna, krukan, stenarna själv så hade de bara satt ihop allt.
Det betyder ju lite mer när han har haft omtanke och letat fram vad jag gillar,
än att bara ta ett färdigt, jag hade varit lika glad då också såklart,
men nu blev jag stolt! Kul med lite överaskningar ibland.



Jag sitter och tittar på Halv 8 hos mig, jag tycker det är ett sånt underhållande program,
Helge Skoog är ju så rolig hehe, och hungrig blir man,
programmet sänds på 4:an 19.30 varje vardag, för er som missat det.
Nu är det äntligen hemma, även det ett roligt program tycker jag.

Natti natti på er ♥


Kommentarer
Postat av: Bella

Vad kul att det går så bra på inskolningen!!!

Och vilken fin överraskning du fick! Jättefint blomsterarrangemang!

2010-10-06 @ 08:05:37
Postat av: Linda Olsson

Gud så fint! :)

2010-10-06 @ 15:18:20
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vad gulligt av karln!!

Den förstår jag att du blev super nöjd för!

Roligt med lite uppskattning ibalnd bara sådär.

Kramar!

2010-10-06 @ 21:11:00
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0