Olika färger



Lila servetter i servettställ med vackra stenar, servett i servettring i silver från min farmor.

Något som jag är svag för så är det servetter, tycker det finns så många fina,
jag köper alltid på mig så fort jag ser någon i min smak.
Dock så föredrar jag pappersservetter framför bomullsservetter,
tycker det är så äckligt att man ska torka sig i "ett lakan" haha
pappersservetter kan man ju bara kasta sen, de andra ska tvättas osv,
eller man kan ju kasta dem också, men ändå.
Jag gillar att ha servetter för tillfället man behöver dem,
beroende på vad man ska ha dem till och vem man ska bjuda,
eller bara ha dem privat.

Här hemma går nu servetterna i lila, har letat och letat efter snygga lila servetter
med något mönster helst, men svårt att hitta snygga.

Idag är vi hemma, Wiggo har gråtit hela natten och vi antar att han har öroninflamation eller
något annat, så idag blir det Vårdcentralen för oss, det är ju typiskt att man inte ska få gå till
förskolan när man har inskolning, som tur är är ju "våran" fröken också sjuk.
Men Wiggos hälsa är ju viktigast av allt, hoppas att det inte är öroninflamation eller halsfluss,
han kanske bara är lite hängig.


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Jätte fint med lila ju! :)



Hoppas att Wiggo blir bättre snart.

kram

2010-10-12 @ 11:06:16
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken mysig blogg du har, verkligen! :-)



Ja jag ska absolut blogga om den om jag finner den. Jag ska till svenska gränsen imorgon och där har de Indiska så jag hoppas på ett kap! Den ska kosta ynka 60 kr så det är ju nästan gratis ;-). Men bild kommer om jag ej kommer hem tomhänt det vill säga ;-)..

2010-10-14 @ 18:06:57
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0