Mössjakt

Hur svårt ska det vara att hitta snygga OCH bra mössor?
Jag är så jäkla anti sånna där (enligt mig) fula mössor med fårskinn i ni vet vad jag menar?
som man knäpper som en hjälm haha
 
De är säkert jättevarma och det är ju det viktigaste, men det är ju lite roligare att ha snygga mössor.
Men nu måste jag nog ändå köpa en sån ful mössa,
eftersom vi har en som bara är en vanlig mössa och vi behöver någon mer rejälare till vintern,
inte så kul om mössan åker av.
De är ju ute så mycket på förskolan, så det behövs varma saker.

Jag hittade den här *suck* och blää för dessa mössor, men nu har ja inget val,
samma som våran overall, så det får väl bli den då.
Det är både fleece och fårskinn i så den borde ju värma.
shit vilken ångest jag har över att behöva ta på Wiggo en sån här mössa.
Vad ska ni ha för mössor i vinter på era små?
vanlig mössa, en med fårskinn, eller en med snörning?


Ni kanske har något tips på snygga och bra vintermössor?

Kommentarer
Postat av: Hella

Vi har liknande mössor till mina små, med fårskin/ ludd i som jag säger :) I märket Didriksson. De är kanon, värmer huvud öron perfekt :)Vi hade en sånn på Milan förra året och det blir en likadan i år med på båda barnen :) Kramar!

2010-10-14 @ 14:48:54
URL: http://hellagirl86.blogg.se/
Postat av: mam.

Den var ju jätte snygg fint med turkost till brunt

2010-10-14 @ 15:02:04
Postat av: Evamy - Mamma till Alva och Thea

Jag vill ha en liknande från didrikson. Dom är superbra dom mössorna ju och dom blir så söta haha :) Ska bli kallaste vintern på 1000 år säger dom så då lär man ha sån!

2010-10-14 @ 15:56:02
URL: http://evamy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0