Lite ensamtid

C & Wiggo gick iväg till stan för ett tag sedan, så jag har passat på att städa lite,
vila lite framför tv:n. Jag bad C köpa lite åt mig också b.la ljusslingor, 
tycker det ser så fint ut att ha ljusslingor lite här och var, nu på hösten och vintern.
Ljusslingor behöver ju inte bara vara till jul, fast man kanske tycker att de passar bäst då.
 ser fram emot att de kommer hem så jag får se vad jag fick.

Jag borrade upp en hylla i köket nyss, och det blev faktiskt bra,
våra väggar brukar inte vara så borrvänliga men nu gick det toppen.
Älskar att gå runt och pyssla här hemma, jag försöker verkligen skapa mitt drömhem,
men det är inget som händer över en natt, och ibland har man drömmar
när de sen blir verkliga kanske man blir besviken, och då får man tänka om igen.

Vårat kök by light

Nu ser det lite annorlundare ut för jag har tagit bort allt på bänken förutom ljuslyktan,
och så sitter det en hylla ovanför bänken. Stolen står bara där provisoriskt,
har inte hittat några snygga stolar än, men det kommer, tog ju 1 år för oss att hitta köksbord,
så jag har ingen brådska, haha.

Stolarna jag vill ha ska vara tåliga, inte för dyra, då de säkert kommer bli repiga osv,
av att lille Wiggo klättrar och "leker" med dem.
Därför tror jag att IKEAs stolar skulle passa oss, men ja har inte hittat så många snygga kandidater.
Dessa två kan jag tänka mig.



Tåls att tänka på, nu ska jag vila lite till hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0