Mannens guldköp

Godmorgon på er!
Idag tar C inskolningen ensam, medan jag städar hemmet.
I morgon tar vi den tillsammans och på torsdag tar jag den ensam.
Sen åter på fredagen avslutar vi den tillsammans.

Kom på att jag lovade att visa bild på mannens snygga jacka,
nu har ju min man ingen "vanlig" kill-stil typ diesel jeans och skjorta (el liknande)
Utan han är helt inne på skate/street stilen (vilket jag tycker är sååå snyggt)
Så han handlar ju bara "speciella" kläder, hans favorit affär är First Aid här i Linköping.
Där handlade han också jackan, en brun läcker rejäl vinterjacka ifrån Carhartt.
Helt plötsligt blev han så mycket snyggare ;) hans gamla jacka var en grön, helt okej,
men brunt är ju snyggare, nu fattas bara en mössa OCH en jacka till mig TACK :P


Posa har han ju inga problem med iaf ;)


Snyggingen hehe..

Inte för att jag vet om ni är intresserade av herrmode, men visar ändå :)


Kommentarer
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Den var snygg ;)

2010-10-05 @ 09:09:26
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Den va fin!

2010-10-05 @ 09:51:57
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Den var himla fin, Brunt ÄR snyggt som sören;-)

Herrmode är väl aldrig fel att få se ibland, Du varierar så roligt hos dig i bloggen. SKOJ!!!

kram!!

2010-10-06 @ 21:06:42
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0