Ljusa upp i mörkret



Här hemma har vi tända ljus konstant från kl 17 typ, det blir så mysigt,
har börjat tänka mer och mer på julen & julklappar.
Jag har lyckats spåna ut julklappar till Wiggo, några i alla fall.
Tycker det är svårt med julklappar, men det är roligt.
Vad jag ska köpa till min familj har stått klart enda sedan i somras,
så det är ju skönt att ha det klart.
Undra vart jag ska köpa vackra inslagningspapper nu när Tiimari lagt ner?
eller har de flyttat? jag hänger inte med, de brukar ju ha så mycket fina papper.

Wiggo och jag är själva hemma, C är och spelar poker hela helgen,
men vi ska nog klara oss, kylen och frysen är full och idag har vi bakat
jag och Wiggo, äppleknyten blev det, blev ganska misslyckats
men vi fick i alla fall göra något tillsammans, jag la äpplebitar i kastrullen,
och Wiggo tog fram en egen kastrull och la sina äpplebitar i hehe han är underbar!
Nu är det tänder på gång i lillisens mun, han dregglar lika mycket som han gjorde när han var liten,
blir att byta tröjor många gånger/dag, får köpa några dreggellappar har ju kastat alla gamla.
Båda händerna stoppar han in i munnen och tuggar och biter på ALLT.
Men det går väl över snart :)

Min design går frammåt, har inte så mycket tid att sitta och pyssla,
men det har ju blivit halvfärdigt i alla fall.

Nu ska jag ta och slå mig ner i soffan och bara vara, just ja, lite att göra innan pust


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Verkligen jättefin har du fått det här inne!! :D



Kram

2010-10-22 @ 00:10:58
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Bella

Vad fint det börjar bli här på sidan! (Det var det innan oxå!)

Håller med dig...älskar oxå tända ljus. Är sååå mysigt!

2010-10-22 @ 08:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0