Kvällsmys



Kvällens trötta, nybadade lilla skrutt.
Barnkanalen går varmt här nu medan Wiggo sörplar välling,
i morgon väntar en ny dag på förskolan, då ska vi äta mat där.

Jag & C tänkte ta en filmkväll idag när lillisen somnat,
I förrgår såg vi en urdålig komedi-skräck, och igår fastnade jag framför "På smällen"
den tåls att se många gånger. Idag vill jag dock se något mer seriösare, en triller vore perfekt.

I morgon tänkte jag handla lite nya kläder till busen, får se vad man hittar.
Hans förskola ligger i stan, så det passar ju utmärkt.

Nu ska jag övertala mannen om att jag ska välja film, brukar bli bäst då ;)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Mys plutten<3

Så fin pyjamas, älskar färgen!!!

Kramisar!

2010-10-06 @ 21:05:11
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Vilken fin pyjamas!! Var är den ifrån?

2010-10-12 @ 18:43:08
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0