I morgon är det dags

Nu sover Wiggo efter ett bad och massa rolig lek,
i morgon är det då dags för honom att börja inskolningen,
för mig kommer det kännas som att gå till jobbet,
det konstiga kommer vara att det inte är jag som ska vara pedagogisk mot föräldrarna,
utan omvända roller, jag är nu föräldern och de ska visa sig kunniga för mig.
Kommer bli spännande, men jag är allt lite nervös.

Chris färgar håret, jag ska göra en makeover på honom, klippa håret & trimma skägget,
han måste ju se lite respektabel ut i morgon ;) hehe
Vi kommer vara där hela förmiddagen, men sen ska jag uppdatera er om hur det gick.



Idag har jag och Wiggo bakat pizzabullar, Wiggo fick hälla i ingredienser och röra tillsammans med mig,
han tyckte det var jättekul, mjöl i hela köket, men vad gör det..
Skinkan den stoppade han snabbt in i munnen, gullisen.

Känns så konstigt att inte kunna prata med mina föräldrar,
jag har inte klippt navelsträngen än ;)
måste få daglig kontakt med dem, blir jättekonstigt nu när de är på semester,
känns som om något fattas.


Kommentarer
Postat av: Jennie

åhh stora killen o börja på dagis!!



Ett stort lycka till! till er =)



Kram

2010-10-03 @ 20:54:19
Postat av: anna

här är de likadant. måste prata med mamma minst 1 gång om dagen på ett eller annat sätt=)

lycka till imorgon, hoppas de går bra för wiggo

2010-10-03 @ 22:08:03
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Nu vill jag ha pizza bulle!:-)

Dom är så bra o ha med sig ut när man gör upptåg ju!

Så roligt när du bloggar med mat o recept inlägg ibland... V'gen till mitt hjärta går via magen:-D HAHAHA!

Kram på dig!

2010-10-06 @ 21:02:12
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0