Ett ryck

Jag fick ett ryck nu på eftermiddagen om att jag vill ha ett mysigt sovrum,
vårat sovrum är helt tomt, ingen sängram, inget överkast, inga gardiner, inga lampor osv,
jag har nämligen plockat bort allt i rent hat haha.. och jag bestämde att inget nytt ska komma in,
förrän jag hittat det jag vill ha. Nu har jag hittat det, eller lite iaf.
Det är mest fönstret jag stör mig på, allt annat i rummet är bra,
men fönstren är så viktiga tycker jag.

Satt och tittade runt på IKEA, för inget ställe är ju så bra som IKEA när det gäller att förändra fort,
det är ju så billigt så man får ett helt rum för nån tusing.
Så nu hittade jag ett lämpligt överkast, en skit snygg lampa som jag kollat på förr,
gardiner och framför allt vita trä persienner (alltid suktat efter)

Det enda jag behöver göra nu är att få med mannen på noterna,
det är inte så svårt för han är alltid så snäll när de kommer till inredning,
han litar på mig och han vet att jag vet vad som blir bäst för hemmet ;) haha
Jag vill ha ett mysigt sovrum NU, jag vill somna med ett leende ikväll.

Wish me luck ♥




Kommentarer
Postat av: Nikita

hej , härlig blogg du har med :)



vi hade molo overall + vantar även förra året och är supernöjda !!!

2010-10-08 @ 19:25:16
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Hoppas det gick bra ;)

2010-10-12 @ 11:32:24
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0