En vanlig kväll hos oss



Oj oj.. det finns en anledning till att jag skriver detta inlägg nu
och inte förut typ vid 20:00 tiden, jag råkade nämligen somna när jag nattade Wiggo :D
Nu vaknade jag och är superpigg, jeey..

Det har gått lika bra för Wiggo idag också på inskolningen,
så allt är som vanligt :)



Ikväll lagade vi till något som vi inte brukar äta allt för ofta,
vårrullar, ris, soya, kebabsås & wookade grönsaker.
Vi har blivit helt fast i barnkanalen, den står på mest hela tiden här hemma,
inte för att någon direkt sitter och tittar, men ibland så tittar vi,
Wiggo skrattar åt massa program, han gillar humor har jag kommit på,
igår var det en krabba som gömde sig i en matlåda,
oj vad han skrattade och sa: abba abba abba!! hehe
Sen är det ju det här med låtarna till barnprogrammen, de fastnar ju direkt,
känns som om man alltid nynnar på någon melodi därifrån.
Aja skit samma, vi gillar barnkanalen :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi gillar också barnkanalen!

2010-10-07 @ 11:07:16
URL: http://mamzterblog.soclog.se
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Hehe vi gillar med barnkanalen ;)

2010-10-07 @ 12:22:59
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0