Chill Fredag

Vi har haft en riktigt slapp fredagsbörjan,
frukosten åts från en restaurang, sen gick jag och la mig och vaknade vid 13 tiden,
Nu snart ska vi in till stan och köpa en ljuskrona som är något utöver det vanliga,
såg den på handplockat förra veckan, den är såå FAB.
den är lite för dyr men hellre dyr och att jag gillar den,
än att köpa något billigt som man inte gillar, bara för det var billigt.
Det bästa hade ju varit om den var både billig och snygg, men nån sån kan jag inte hitta.

JAG ÄLSKAR DEEEN!!!!
Det ska vara blockljus runt om den, och i mitten kan man ha något, vet inte vad än.
Ska visa er någon dag. Är så avis på mina föräldrar som åker till Cypern idag.

För övrigt så är den här dagen inte alls bra, mina tankar går till min kära vän och kollega,
som lämnade oss för ett år sedan :( Tänk att tiden går så fort,
du finns i mina tankar dagligen, vilken tur att jag fick ha så många fina minnen med dig.
Hoppas du har det bra vart du än är ♥
Du är så saknad av så många...


Kommentarer
Postat av: Bella

Ja, hon finns i mina tankar väldigt ofta också. Kan fortfarande höra hennes glada skratt och hennes positivitet. Har fortfarande svårt att förstå..

2010-10-01 @ 15:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0