A heart trapped in a basket



Tack för era tips, Hemtex altså.. ska ta mig dit i dagarna och kolla läget.
Idag har jag rensat i Wiggos rum, bäst att passa på medan han är iväg.
Nu ligger alla saker på rätt plats, så fint det ser ut.

Ska försöka laga till någon middag snart, för jag har levt på luft idag,
inte riktigt hunnit att laga mat, men nu börjar det kurra i magen.
Det får bli en brakmiddag med klyftpotatis, fläskfilé, bea & sallad,
det är ju ändå fredag ;)

Saknar mina hjärtan också, fast jag börjar få smak för att vara ensam hemma,
titta på sina favvo program, tända ljus i hela hemmet utan att någon drar ner dem,
äta vad jag vill eller inget om det nu behagas, ingen att passa upp på,
sova när jag vill, det är härligt att avra själv, men det får inte bli för länge,
för jag vill gärna ha min familj runt omkring mig ♥

Ha en trevlig fredag

Kommentarer
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Det är skönt med lite egentid faktiskt, man uppskattar det ganska mycket när det inte blir så ofta! :)

2010-10-16 @ 10:12:05
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0