Vad var det nu..

Ett fåtal personer har frågat vad vi använde oss av för krämer och hur min hud är,
min hud är helt omöjlig, jag blir så torr i ansiktet den här delen av året när kylan kommer,
får fläckar av torrhet och det spelar ingen roll hur mycket jag smörjer,
kan knapt använda foundation för de fastnar i det torra och blir fläckar, usch..
jag har provat nästan allt, men verkar omöjligt.

Men nu har jag åter fått hopp, genom att min snälla mamma hade lite spa för mig.
Hon har exakt samma hud som mig så hennes produkter passar mig utmärkt.
Var ju inte bara ansiktet vi gjorde fint utan även mina torra händer  och mitt platta livlösa hår.
Ska försöka leta fram vart ni kan finna dessa produkter också, bra va?
inte bara göra reklam utan även berätta vart ni själva kan skaffa detta om ni har samma tråkiga hud som jag.
Det vi använde var detta:



Från vänster: Klicka på namnet för att komma dit du hittar produkten. 
Biotherm - Aquasource fuktmask till ansiktet emergency ger direkt fukt och är superbra.
Clinique - all aboute eyes rich ögonkräm.
Mary Kay - satin hands handkräm, håller i 24 timmar & sitter kvar fast man tvättar händerna.
(klicka och finn en konsult nära dig)
Mary Kay - satin hands djupare handkräm jättefet, men åker in i huden.
Mary Kay - satin hands handpeeling ta bort gammal hud
Elisabeth Arden - Visible difference kroppslotion håll kroppen vacker.
Dermalogica - soothing protection spray man sprayar i ansiktet efter rengöring lugnande och fuktgivande,
tar bort rodnad och stress.
Dermalogica - special  cleansing gel rengöringsgel för ansiktet som inte torkar ut huden.
LÁNZA - Volume schampoo (klicka här kan du köpa hela paketet: balsam schampo & treatment)
LÁNZA - Volume balsam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0