Tagen på sängen..



Lite komiskt att se kungen röka, ännu mera komiskt att ciggen fastnar i munnen,
lite roligare än det, att han röker utan att hålla i ciggen, vem kan det om man inte är van haha
Han ser ju så lagom chockad och generad ut när reportern kommer fram.

Det verkar vara mycket man inte vet om Sveriges kung.. måste läsa den omtalade boken kanske.
Någon som såg en förvirrad och skamsen kung stå och försöka förklara sig på nyheterna ikväll?
han ljög ju så näsan blev lång, det syntes och märktes att han var stressad, varför inte bara erkänna?

Citerar kungen

"Vi i familjen har bläddrat frammåt som man gör med en bok
och lagt allt bakom oss, det där var saker som hän..eh..som boken sa hade hänt för länge sedan"

"Jag kan inte uttala mig för jag har inte hunnit läsa boken, jag har gjort annat på dagarna,
igår var jag.....*kungen tänker*...på ett möte ,ja."


Kommentarer
Postat av: mam.

Håller helt med dig väldigt förvirrad bättre att säga "inga komentarer " än att försöka bortförklara.Jag trodde inte han rökte han månar ju om naturen och miljön? men prata går ju???

2010-11-05 @ 15:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0