Önskningar

Igår när jag gick på stan så var jag självklart inne på Handplockat,
det finns ingen mysigare butik tycker jag, de har både kläder och inredning.
Kläderna som finns där är danska märken, lantlig charm och mycket kvinnligt,
Här kan ni läsa mer om handplockat och deras utbud.

Hur som helst så hittade jag en drömklänning till jul, bara måååste ha den,
inte allt för dyr heller, så det blir nog att slå till.
Jag gick runt och fotade lite av vad jag önskar mig,
kanske inte så intressant för de flesta av er, men vet ju vilka som läser min blogg,
mannen och min familj, de kan behöva lite tips :)
Så om ni är ointresserade så hoppa bara över detta inlägg,
annars kanske ni kan finna lite inspiration vad vet jag.


Den stora bruna lyktan skulle vara så fin hemma hos oss.
Kuddarna med för den delen :) Den lilla kostar 349kr


Den stora stormlyktan skulle jag vilja ha på bordet, fylla med ljus eller annat mys. 299kr


Mina drömtallrikar, kostar baaara 210kr st haha men man kan ju önska :)


Jag vill lägga mina pepparkakor i dessa söta hjärtburkar, största storleken.


Greengates kökshanddukar, helt underbara, och kolla in rosformarna nere i höger.


ÄLSKAR de vit/röda kuddarna, måste ha en i soffan till jul.


Röd och beige filt med stjärnor tack :)


Aslutar med en helt adorabel sminkäska från Lisbeth Dahl.

Var inne på Åhléns och tittade också, även där fanns lite som jag vill ha.


vit kudde m lila blommor -ja tack!


Älskar tidningskorgen högst upp.


En sån här söt hink måste vi ha i badrummet, svart.


snyggaste duschdraperiet, vitt med små korsstygn på, mycket läckert.


Helt underbar matta som jag precis övertalat mannen att i behöver :)

Kul att ni också får hänga me på mina shoppingrundor va? haha




Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Hihi skit kul att se ju! :D Mycket fint du önskar dig!



Pusss!

2010-11-05 @ 14:07:59
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det stället måste jag besöka ser jag:) Kul med bilder från stan! Mera sånt;)

2010-11-05 @ 16:10:32
URL: http://www.jennysvitahem.blogspot.com
Postat av: Emme

Kul att hitta din blogg! Vi har precis samma inredningsstil!! Jag har en sån fin vit och röd kudde! Är Jättefint i soffan på julen! Men jag var tvungen att tvätta den och så släppte den röda färgen lite :( men den ser lite mer shabby chic ut nu, kan man väl säga! Hehe. Kram på dig! (p.s vilken fin liten kille du har)

2010-11-17 @ 14:53:28
URL: http://nennedottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0