Lördags bestyr


Jag kör fortfarande med lila hemma, fast jag är riktigt sugen på att börja lite smått med att ta in julen,
man behöver ju inte pynta sig trött på det, men liite liite  rött kanske? röda kuddar och mysiga julljus haha
Jag är annars en sån som alltid pyntar i förväg, jag vill ha julen länge och brukar börja runt den 20:e nov ungefär.
Men nu känner jag redan för julmys här hemma. Men idag har jag lite annat viktigt att fixa.
Och kanske kanske kan jag övertala mannen till en sak, men de kommer ta tid,
bäst att plocka fram sin bästa "hemmafrusida" baka lussekatter kanske, de gillar han ju :)

Hoppas ni får en härlig solig lördag


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Hihi då är vi två med att pynta lite i förväg ;) Men det är ju så kul och rött är ju så fint!



kram

2010-11-07 @ 12:22:02
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilja fina ljusstakar :)

2010-11-09 @ 12:53:35
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0