Liten spegel

När vi tittade i förrådet i söndags så hittade jag en liten spegel,
fram med pensel och färg och måla vit, nu ser den lite lantligt sliten ut,
precis som jag vill ha det. Den blev jättegullig där den står nu tycker jag.





En liten brun porslinsros från Handplockat får pryda bänken

November månad redan,
de trodde jag aldrig när jag i somras satt på balkongen i solnedgången
och drack svalkande cola, nu vill jag knapt dricka kalla drycker,
är så kallt och fruset överallt.
Fast idag har det ändå varit skapligt varmt, om man nu kan säga så.

En vanlig dag hemma hos oss, började med förskola och slutade med Wiggo-mys i soffan.

vad glad jag blir ja blir av era värmande kommentarer som dyker upp ibland


Kommentarer
Postat av: Anna

Va du pysslar och har dig. Stilrent och fint har du. Önskar mina barn va lika pyssliga men det kanske kommer får vi hoppas. fin blogg också. Kramar till dig

2010-11-01 @ 22:08:30
Postat av: Linda Olsson

Jättefin! :)

2010-11-02 @ 07:58:59
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Anna, *mamma till Vincent*

Vad fint!! :) Har sagt det förr o jag säger det igen.. jag önskar jag hade samma pysselkänsla som du verkar ha :D



Tack och lov för att jag inte är ensam iaf :P

Men som sagt, man får härda och tänka positivt! hehe ;)

Kram

2010-11-02 @ 08:27:20
URL: http://lillalitenjag.blogg.se/
Postat av: caroline

Det blev ju KANON!

2010-11-03 @ 10:28:27
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0