Konstigt väder vi har



Godmorgon på er,
Wiggo är på förskolan och jag håller påatt tvätta,
sofföverdrag, överkast, mattor alla stora saker somman alltid glömmer bort att tvätta.
Tänkte på vilket konstigt väder vi har, imorse när jag vaknade var det regn,
efter någon timma var det snö, och nu ärdet ett virrvarr mellan regn och snö,
kan det inte bara vara en sak? svårt att veta hur man ska klä sig,
eftersom det ligger på nollan ute & är blött så fick Wiggo ha sina fleece regnkläder,
men vet inte om jag gjorde rätt, men men..

Idag ska jag fixa lite här hemma, så skönt när Wiggo äter på förskolan,
då slipper jag laga tillnågon lunch här hemma, kan bara ta något lätt, "vuxenmat"
som en sallad osv..

Plockade fram adventslådan igår, varför slängde jag bara ner allt förra året?
inga ljusstakar har lampor, adventsstjärnorna är trasiga och allt är fult,
kunde jag inte ha köpt lampor och kastat de trasiga sakerna,
tänkte säkert att jag tar det nästa jul.. där fick jag nu..

Tillbaka till sysslorna


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad mysig ni har det där hemma :)

2010-11-23 @ 08:15:58
URL: http://ceciliaekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0