Den sista..troligtvis



Troligtvis är jag den sista som ser SATC 2, men jag har väntat på att filmen ska komma ut,
och nu råkade min mamma ha den, så igår satt jag på eftermiddagen och tittade,
Jag kan absolut inte hålla med de flesta andra som har sagt att filmen var dålig,
jag älskade filmen, precis min humor, precis den glamour jag vill åt,
och de fyra härliga tjejerna, vad kan bli bättre?
Tyckte den var jättebra, 1:an är kanske snäppet vassare men 2:an håller måttet,
i alla fall i min värld. Det får gäärna bli en 3:a också ;)



Idag var det snö ute, och jag hörde att Wiggo, Chris & Wiggos farmor skulle till Busfabriken,
spännande, Wiggo älskar att vara där hehe. Själv sitter jag hemma hos mina föräldrar,
och idag skulle vi kolla lite inredning i Motala, om vi nu hittar något, mamma får guida mig.
Var flera år sedan jag var här i stan, allt har ändrats..


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Jag älskar den med :D Och hoppas verkligen det kommer en trea ;)

2010-11-17 @ 19:58:53
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0