Den är min


Jag slog till och köpte den, äntligen en snygg jacka i mina ägor.
Jag brukar inte skita ner mig, fast jag leker med Wiggo.
Nej men allvarligt så är den här jackan i bra material som bara är att tvätta av med vatten
om det nu skulle bli skitigt så de ska nog funka, och hey, snön är ju vit haha
Lite kul att jackan bara fanns kar i ett exemplar, och bara en storlek, min storlek.
I motala fanns den tydligen inte alls, tydligen en eftertraktad jacka.
Kan förstå det för det är häftiga detaljer på framsidan.

Wiggo har åkt till mormor & morfar, tydligen hade han fått feber nu,
vi som nyss var sjuka, förbannade förskola :)
Hoppas han mår lite bättre imorgon.

Måste berätta en mysig sak, idag hade de fredagsmys på förskolan,
tittade på film och läste sagor, och åt popcorn ur små strutar, så gulligt.
Sen har de ett jättestort lekrum med rutchkanor och där hängde Wiggo,
han älskar rutchkanorna, och en sak till, igår hade han dragit en flicka i håret haha..

C och jag ska ha fredagsmys nu med idol och lite film.

Just ja, skorna är ifrån Din sko, några som undrade.


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Du gjorde rätt i att slå till! Superfin jacka! :D



BusWiggo då! Kul att dra tjejerna i håret ;) haha!

Mysigt att de fredagsmyser också :D



Kramar

2010-11-05 @ 23:09:43
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Mickan (tävling pågår!)

Läcker jacka. Det kanske var ödet att du skulle ha den. ;) Hehe.

Trevlig helg!

2010-11-05 @ 23:42:25
URL: http://angel-like.com
Postat av: mam.

Man ska absolut inte dra tjejer i håret fy Wiggo! Det är väl inte förskolans fel att Wiggo blir sjuk. Han håller på att bygga upp sitt imunförsvar och kommer att vara sjuk lite då och då tills han är 3 år.Det är bra om man som förälder accepterar att så är det att vara småbarns förälder.Kram på er!

2010-11-06 @ 11:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0