Bakterier väck

Nu finns det inte en enda bakterie hemma hos oss, förutom då de som faktiskt ska vara här, men ingen magbakterie hoppas jag. Köpte ytdecifektions medel och klorin så idag har jag städat ordentligt torkat precis överallt där händer kan ha tagit: lysknappar, dörrhandtag, ja överallt. Tog t.om i kylskåpet och frysen :) mest för att vi ändå behövde frosta av. Badrummen är helt kliniskt rena. Tvätten tvättad och nya sängkläder på plats. Vi har också advents pyntat och jag har köpt hyacinter till alla rum. Känns så bra nu riktig julstämning och alla är friska. Nu tittar jag och mannen på en läskig film och sen ska jag krypa ner i en nybäddad säng. Bloggar fortfarande från mobilen men i veckan får vi internet igen, då ska jag visa er bilder. Tänkte också slänga upp en önskelista till wiggo för familjen och släkten. Tack för era hälsningar

Kommentarer
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Usch vad trist att ni vart sjuka:-( Hoppas ni alla mår bra nu!?

Härligt med ett kliniskt rent hem... Då sitter man nöjd i soffan sen!!!

Kramisar till er!

2010-12-02 @ 18:47:34
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0