Vitsippor




Idag vaknade vi alla med ett leende på läpparna :)
Chris och Wiggo är nere i affären och köper hem frukost,
jag älskar sånna dagar då man vill ha en riktigt ordentlig frukost,
och kan sitta länge och bara njuta av allt!

Sen skulle de en sväng förbi VC för att kolla upp Wiggos öron,
han hade nämligen öroninflamation för ett tag sedan,
och förhoppningsvis är det bättre.
Medan de är iväg tänkte jag städa lite här hemma.

Sen tänkte vi gå ut i skogen, vårat vardagsrums fönster väter mot skogen,
och man kan verkligen se hur det lyser vitt där inne,
och absolut inte av snö.. nej nej.. VITSIPPOR.. fullt!!
så vi tänkte gå dit och kika, Wiggo måste ju få se vårens blommor :)

Sen väntar jag in 2 paket som ska komma idag förhoppningsvis..

Hoppas att eran dag är lika härlig som min ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Såååå fint! Ut och njut!!!!

2010-05-04 @ 13:45:01
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vilken magisk bild!!!

Va har lille plutt haft öroninflamation?:-(

Hoppas han är bättre!

Krya på dig kramar till lillen!!<3

2010-05-04 @ 21:38:38
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0