Vinst



Jag vann just 1000kr på Quizzo haha..
Kom med i direktsändning och allt,
Ringde bara in 2gånger och 2:a gången kom jag in,
lite rikare nu då, hur stor är chansen att man kommer med ?
Har alltid trott att man måste ringa typ 100gånger innan man vinner.
Det roligaste var att första gången jag ringde, så satt jag verkligen och hoppades,
då sa de: - Tyvärr, du har inte kommit med,
andra gången jag ringde lekte jag med Wiggo,
lyssnade inte så mycket på telen som låg på bordet,
tills jag hörde en sång och någon som skrek:
- du har kommit meeed, nu kopplar vi dig till direktsändning!!!!!! 
Jag fatta noll, vart helt superstressad haha..
Och Chris som missade mitt tv: framträdande :(
Bara syrran och pierre som hörde mig :)

Kommentarer
Postat av: Bella

GRATTIS!!!!!!!!!

2010-05-12 @ 10:40:11
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Haha vad coolt, grattis :D

2010-05-12 @ 11:06:16
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: kiddist

Haha vad roligt! Grattis ;)

2010-05-12 @ 16:09:23
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Går inte kommentera bilden ovan!

Så söt han är!!



Jag vet inte heller, jag vet bara att det värsta som kan hända är att han har leukemi. Jag får ju inget veta från läkarna heller :(

2010-05-12 @ 18:25:37
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

HIHI vaaa!!! Kom du med!! Gud vad kul, Grattis!!!! Synd jag missade ditt framträdande!!!

Kramar!

2010-05-12 @ 21:00:21
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0