Trötta

Det blev ingen shopping idag,
alla var så trötta och Chris mådde dåligt.
Nu sover Wiggo, och jag har kollat runt efter lite saker som jag ska köpa i morgon.
Jag har hittat den snyggaste sängramen EVER.. precis sån jag velat ha,
har inte sett den förut, så den måste vara ny :)
Ett överkast har jag också kikat på, men velar lite över färgen..
vill ha precis ett sånt överkast fast i vitt, men finns ju inte :(
det som jag kollat på är i svagt limegrön, en färg som står mig varmt om hjärtat,
men jag vet inte, får fundera över natten.
Påslakanen jag har hittat är perfekta, längtar efter att få krypa ner i nyköpta påslakan,
jag tycker det känns så fräscht..var ett tag sedan sen sist.
Hittade även en pläd som jag absolut måste ha, men vi får se..
nu ska jag sluta tråka ut er med mitt tjötande,
har inget bättre att skriva så ja maler på haha
Den stora anledningen till detta är väl att jag fått lust att
"threw it out and get some new shit"med allt här hemma hehe

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Åhh vad kuul att shoppa nytt :D Du får lägga upp bilder på allt sen när du väl handlat!

2010-05-31 @ 20:17:13
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0