Jorden runt..

På några timmar.
Igårkväll satt jag vid "Google earth"
Brukar kolla runt i världen ibland, det är roligt hehe
Igår var jag i Afrika och hittade massa härliga vyer.


Antiloper (eller nåt liknande) kolla inte på det svarta det är bara skuggan.


Buffalos

Buffalos igen


båtar, ser så härligt ut


Får (tror jag)


En marknad (ser ni människorna som tittar upp?)


Afrikansk marknad


En hage (ser det ut som) med får eller liknande, ser ut som två människor där också


Flodhästar hihi så gulliga


mer flodhästar :)


En liten by, tror det var i området där Himbafolket bor ? Nigeria någonstans.


Jag tippar på kossor av något slag?


kolla in dessa urmysiga strandhus.. palmer överallt, här vill jag vara!!


Dessa hittade jag vid havet, måste vara sälar eller sjölejon/kor av något slag!

Jag printade alla bilderna, för det är ju så roligt att ha!
Brukar ni vandra runt på "google earth"? man kan ju se hela världen!
För några år sedan kollade jag, men sen har jag "glömt bort" det.
Igår gick vi tillbaka i tiden till Tsunamin och kollade vågorna,
jäklar säger jag bara, vi var inne i en våg  som var fruktansvärt stor!
Sen var hela stranden förstörd :(
Nästa gång ska jag snoka runt i Hollywood tror jag :)

Kommentarer
Postat av: caroline

Det e ju så coolt att man kan göra så här..

2010-05-26 @ 13:45:22
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0