Jag är fast..


I alla år har jag småtittat på 7-heaven, oftast om man slagit på tv:n
och inte haft nåt annat att göra, om man var sjuk, kunde jag se en veckas avsnitt t.ex
Men nu har jag kollat alla avsnitt från säsong 1 och jag är fast,
finns det någon mysigare familj? visst de är liiiite överbeskyddande,
men de gör det av kärlek. Jag älskar hur alla tar hand om varandra,
och är en stor familj, många problem, men det blir alltid bra i slutet.
Pastorn Camden som löser precis allas problem.. underbart!!
Och vilken kärlek det är.. helt otroligt!

Nu ska jag fortsätta kolla alla 6 säsonger, jag bara ääälskar The Camden family.
Äntligen har jag en bra serie att kolla när Wiggo sover :)
Och de gamla avsnitten är bättre än de nya, för då är alla med i serien.

På tal om morsdag, Wiggo bjöd mig på thaimat idag, soooo sweet ♥
älskar min son!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi ja jag tycker också den är jättemysig :-)...



GRATTIS på mors dag!



Kram

2010-05-30 @ 20:50:26
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0