En liten lista..


Tio första
 
Första bästa kompis: Måste vara Hanna, Lina, Camilla och Rebecca..senare kom Carro :) 
Första bil: en leksaksbil ;)
Första husdjur: Min söta hamster Agnes
Första semester: Koster
Första jobb: Efter gymnasiet på förskola
Första köpta skiva: Magnus Uggla, minns det som igår haha
Första riktiga kärlek:  S........
Första piercing: 4 år, hål i öronen
Första konsert: HAHA The Moffats :D

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Cider
Senaste bilfärd: nån vecka sedan
Senaste filmen du såg: En skit bra, något med nåt sjukhus+operatin+mord.. osv minns ej namnet
Senaste ringda telefonsamtal: Familjen
Senaste bubbelbadet: Linköpings äventyrsbad
Senaste spelade cd: lyssnar bara på radio :)
Senaste kyss: Christopher
Senaste gången du grät: minns ej
Senaste måltiden: Frukost


Åtta har du nånsin

Dejtat en av dina bästa kompisar: japp min allra bästa killkompis
Blivit arresterad: Nej 
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja 
Fastnat med blicken i någons urringning: säkert hänt
Fått ditt hjärta krossat: Krossat vet ja ej men nån spricka kanske, det kan man laga lätt. 
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
 
Tre val
Blått eller rött? rött
Sommar eller vinter? Sommar 
Choklad eller chips? chips

Kommentarer
Postat av: Cecca [Tvillingmamma]

Jaså? :) Jag använder mig också utav ps, men jag har inte lärt mig hur man gör sådär! ;P Får ta och sätta mig nån kväll och klura! Du gör iaf jätte fina kollage :)



Åh, tack för att du orkade svara på frågan!

Kram!

2010-05-19 @ 12:12:13
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: hanna

Hehe :) The Moffats.. Justa ja.. =) haha

2010-05-20 @ 13:34:42
URL: http://hannaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0