Wiggo önskar sig

Såg inne hos Malin att Baboon hade fått in så jäkla fina kläder, med djur på,
och skit söta små väskor.. Wiggo vill verkligen ha kläderna med djur på,
och en väska!! Väskan med apan på ligger högt i kurs här hemma! så jäkla fina!
Önskar att man bodde i Motala igen :) Får väl åka in nån dag!
Tror de kläderna kommer gå åt som smör, de liknar Lipfish tycker jag..
fast ännu finare!!! Jag kan inte bestämma mig för vilka djur-kläder jag tycker bäst om,
önskar mig alla!!




Exempelbilder från Design heroes

Kommentarer
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

JAAAAA, visst är dom fina!!!

Håller med tänkte oxå på Lipfish när jag såg dom!

Vill oxå ha...Grodan, Ankan, Apan. Lejonet och Zebran gillar jag mest medn jag tar ALLA:-)

Tror jag ska skicka efter en i smyg när inte Nicke ser:-) Jag har ju typ fått köpstopp denna månad...ajajaja det svider:-D

kram kram!

2010-03-03 @ 23:27:07
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0