Växa växa växa..

Gör inte Wiggo något annat? haha
Eftersom han tagit ett väx-hopp helt plötsligt igen och alla 74 kläder är försmå och 80 är lagom/försmå och 86 är på gränsen till förstort, så har vi nästan inget att ta på honom,
har massor i 86, så om han bara växer liiite till så :)
Brukar ju alltid köpa kläder till honom undan för undan, men när han tar ett väx-hopp,
så hinner man inte med, och helt plötsligt måste en helt ny garderob inhandlas,
då är det bra att Tradera finns, satt och tittade, hittade lite som jag faktiskt vann wiiiee..


Body från P.O.P


Tröja från Meandi


Jeans från name it


Tröja från name it


jag är nöjd, kläderna var knapt använda.. fick alla plaggen för under 42kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

satsa på 86 direkt:) hur lång är han? 86 är lite stort på milo oxå men köper bara de storlekarna till han...vika upp ärmar fungerar ju alltid:) 74 och 80 tyckte jag inte var så stor skillnad på förutom i byxor då 80 är gigantiska fortffarande hehe.

2010-03-29 @ 07:13:27
Postat av: Linda Olsson

Fint! :D



Ne, ibland hinner man inte med när de växer för snabbt! :P



Kramar

2010-03-29 @ 09:03:57
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Evamy - Livet med Alva och bebis i magen

Va länge sen man hörde om tradera från dig! Kommer ihåg hur besatta vi var när vi var gravida haha..



Har chris fått jobbet förresten?

2010-03-29 @ 09:55:27
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Annika

men gud, hur stor är han egentligen? först nu passar 86 i byxor på william och 92 är fortfarande aningen stort i tröjor. Kom hit och titta igenom det jag precis rensat ut i storlek 80 därikring om nåt kan passa. Jag är hemma typ hela veckan utom ikväll. =)

2010-03-29 @ 10:13:30
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: caroline

Går inte kommentera "följa bloggar" inlägget... knäppt att de blir så på vissa inlägg i bland?



Ialla fall... jag är här inne flera ggr om dagen ;) hehehe

2010-03-29 @ 11:11:04
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0