Trött..

Wiggo som är sjuk är verkligen INTE sig själv,
inatt har han nästan inte sovit ett skit,
somnade vid 7 tiden.. vaknade vid 22 och då ville han vara vaken,
vilket ahn fick tills han började gnälla, sen somnade han vid 00
och sov till 3 tiden, då vägrade han sova, gallskrek,
så han fick komma in i våran säng, där ville han inte sova, utan det var hopp och lek på gång.
tillsist somnade vi tydligen bådatvå, för vaknade nu kl 05, av en Wiggo som inte ville sova mer,
gick då upp och gav frukost, då ville han plötsligt sova igen, så nu sover han.
Jag dör av trötthet, tur att jag har sovmorgon idag, och får sova till 10 snåret iaf!
Min näsa rinner hela tiden, så fort jag snytit mig kommer det igen,
detta leder ju till att jag får sår under näsan, just nu är jag såå arg på att vara sjuk,
vill bara bli frisk nuu!! Vill dricka mina shakar ju :)
ska snart gå och lägga mig, ska bara kika på en sak på nätet först.

TRÖTT MAMMA!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Usch, det låter inget kul. Hoppas ni kryar på er snart.

Glass ska vara bra då man är sjuk har jag hört.

KRAMAR

2010-03-02 @ 09:03:00
Postat av: Anonym

ja, här väntar vi smått =)

2010-03-02 @ 12:15:53
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Åh :-( Inget kul med sjuk prins och dåligt med sömn och som grädde på moset...Sjuk själv!!! Det är tufft men vi hoppas att ni båda snart är friska! Massa krya på er kramar ifrån oss!!<3

2010-03-02 @ 20:33:06
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0