Torsdag

Idag mår vi (Wiggo och jag) lite bättre än igår,
vi är fortfarande snoriga och hostiga, men annars känns det bra!
Min syster kommer hit idag, hon ska vara barnvakt åt mig,
för Chris ska jobba både fre och lör.
Det blir sena dagar, och hur kul är det att sitta ensam? nej.. usch..
Tänkte att jag skulle rensa mina garderober idag, blir så stökigt där,
för jag bara slänger in kläder, skor och allt annat.
Sen kanske jag behöver rensa ut också, nu när massa nytt är på ingång.
Min syster kan behöva lite nya kläder hehe :)
Dessutom kan jag inte göra mig av med kläder, och syrran är så bra på att få mig att faktiskt göra det.
Säkert för att hon själv vill ha dem haha

Ha en fin torsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0