Tjäna pengar..

Om ni undrade vad detta var som jag skrev om nedan,
så är det en supercool sida som heter Blogvertiser, där man får betalt för att skriva om vissa ämnen.
I stället för att ha massa med reklam på din blogg, där du bara tjänar pengar på om folk klickar sig in,
och då småpengar, så är detta en jättebra idé. Jag tjänar pengar per/inlägg som jag skriver.
Det kan bli ett litet tillskott i kassan, förut så brydde jag mig inte om att göra uppdragen som jag fick,
men egentligen, hur svårt är det att följa ett uppdrag? Så nu har jag börjat med det, och tjänar bra!

Om ni också är sugna på att använda er av blogvertiser, så klicka in på länken.

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Ja, tre år är lagom! Inte mer iaf. :) Det skiljer nästan 3 år mellan Kevin o Kelly. :)

2010-03-10 @ 10:49:00
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vad är det där för intressant? Vad får man för ett inlägg man skriver?:-)

Kram kram!

2010-03-13 @ 12:35:40
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0