Snabbsvar

Många undrar varför jag inte ger Wiggo våran mat.
Det enda svaret på den frågan är att jag har gjort det förut,
och han har alltid hatat min mat.
Men förmodligen har han ändrat sig, så värt att prova.

Problemet med maten gick över när han fick äta själv,
han höll krampaktigt i skeden och ingen fick mata,
han skulle själv! Då slank all maten ner, och han var heeelt kladdig,
men som tur är finns det bad :)
Huvudsaken var att han åt, förmodligen berodde allt på att han bara helt enkelt vill äta själv.

Kommentarer
Postat av: Annika

aha, det var så enkelt =) Som tur är lär de sig ju efter ett tag, så då behöver man inte bada efter varje måltid. haha. Kul ändå att han visar att han vill själv! Tråkigt med barn som bara ska ha allt serverat hela tiden.



Haha, ja det är klart det är jag ;) Jo, mitt hår fick rätt fina lockar trots att det var rätt slitet mot slutet, saknar det, ska nog spara ut igen nu och se hur länge jag orkar med det..haha.

2010-03-29 @ 23:17:54
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0