sjuk

Kanske var det därför jag var så negativ igår,
idag vaknade jag upp halv 5, med superont i halsen början till feber,
och helt igentäppt.. jippii..
Eftersom jag dricker shakar kan jag ju inte göra en kopp varm oboy,
så jag struntade i att man kanske inte får äta honung, och gjorde som min mormor
lärde mig som liten, en sked honung om dagen håller dig frisk,
blandade honung med varmt vatten.. inte så gott, men lindrar skönt i halsen.
Börjar höra att Wiggo vaknar till där inne i hans rum,
så nu ska vi sjuklingar, gosa upp i soffan med täcken och titta på bollibompa eller nyhetsmorgon.
Han kanske också har ont i halsen, så han ska få varm välling.
För att trösta mig lite tänkte jag nätshoppa :)
de blir jag alltid glad av!
Är liite irriterad över att Wiggo spytt ner min toffel,
jag som alltid går runt i dem :( typiskt, får ta in båda fötterna i en haha

jaaaaag äääärrrr sjjuuuuuuuk... *snyft*

Kommentarer
Postat av: Bella

KRYA PÅ ER!!!!!

2010-03-01 @ 08:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0