Redovisning av Naturnés



Nu ser jag att jag bara har några dagar på mig att lämna en slutrapport om mina buzzningar.
Jag fick för en tid sedan chansen att prova på Nestlés ångkokta fruktpuréer Naturnés,
pga att jag är en Buzzador, ni kan också anmäla er här.

Vi har varit så nöjda med produkten, Wiggo verkar älska dem,
han äter inte ens enda middag utan att få det som efterrätt,
vi fick prova från 8 månader, och det var banan/äpple och äpple/päron.

Vi fick en stor kartong med burkar, helt gratis, och nu är alla slut, så mycket gillade vi det hehe,
Förpackningen är utav plast (små burkar) och de är smidiga att ta med i skötväskan,
jättebra att diska ur och använda till annat.
Wiggo gillar t.om att leka med de tomma burkarna.
Jag kommer absolut fortsätta att köpa dem i affären,

Det var lite svårt att öppna plasten, och trycket gjorde att purén flög ut på den som öppnade,
men efter en tid hittade jag ett annat sätt att öppna dem på, inte lika ivrigt utan mer sakta.
Då skvätte inget ut :)

Vi är supernöjda att få ha testat Nestlés ångkokta fruktpuré


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Sv; Tack! Ja, det kan nästan va lite kul att få "börja om från början" i ett hem :)



Fin bloggen har blivit! :)



Kram

2010-03-28 @ 22:41:07
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0