Pysseldag

Idag har vi haft fullt upp, vi har gjort ordning här hemma,
skruvat upp en gardin, hängt upp tavlor, skruvat dit ett draperi och en persienn.. osv
Sen kom mamma förbi och fikade lite och gosade med Wiggo.
Jag pyntade påskriset, medan Wiggo satt snällt i sin nya apfåtölj och åt majskrokar,
han verkar gilla fåtöljen, den är så söt tycker jag.
Senare gick jag och Bea och handlade lite nya vårblommor till hemmet,
det blev så bra, för att inte tala om gardinen jag satte upp,
det blev precis så som jag tänkt mig, vill inte ha vanliga gardiner, så detta blev perfa!!

Klicka på bilderna för större bild, beskrivning under.

  
1. Mys i nya apfåtöljen med majskrokar
2. mys med mormor
3. Resultatet av det enda påskpysslet här hemma

 
4. Kolla in de fina äggen med rosor på, köpte dem förra året, men hann aldrig använda dem då.
5. Mina nya blommor lite rosa och lite grönt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0