Oj oj..oj Lamkött

Nu vändes hela min värld upp och ner,
Jag har alltid älskat Bruce Willis (ja vet vad ni tänker)
MEN jag kan inte rå för det, han är min absoluta mans-dröm,
så ska en riktig man se ut, i mina ögon.
Men igår och idag har vi kollat på Twilight filmerna,
och jag är beredd att offra Bruce mot Taylor Lautner,
han som spelar Jacob i filmen, herregud vad han är snygg!!!!
Jag är som en fjortis igen haha..
Allt med honom är ju helt perfekt, Så kanske måste jag byta ut Bruce mot honom,
eller man kanske kan få ha två mans-drömmar??
Bruce är ju alltid Bruce, men nu får de dela plats..
"Indianpojken" eller "vargpojken" som jag kallar honom.. ME LIKE!!!
Och JAAA Edward är också snygg, men Vargpojken är mer min stil!
Fast han är riktigt lamkött såg jag visst haha.. född 92.. oj oj oj
Lite skillnad mot Bruce som är över 50+ haha
Vargpojken får växa till sig lite först innan han tar Bruces plats :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0