Oh happy day, det är min lyckodag :)


Enda sedan jag såg den i affären och på webshoppen var det kärlek vid första ögonkastet,
jag har inte riktigt kunnat släppa den, och inte har jag velat lägga ut 400kr på att köpa den till Wiggo heller, eftersom han växer ur allt så fort, Men idag var det min lyckodag,
satt som vanligt nu på kvällen och kikade igenom Tradera,
då dyker den upp, såg den direkt och bara dök in för att se vilken storlek det var,
86!!!!!!! jag skrek av lycka..

Hur stor är sannolikheten att just den enda tröja som jag vill ha från NovaStar
dyker upp på Tradera för 94kr, när den fortfarande finns att köpa i affären för 399kr.
Det lär ju inte vara så stor chans.. och att den dessutom är i storlek-Wiggo!!
Jag är så jäkla glad, jag har verkligen gjort ett fynd,
vilken tur att jag inte köpte den i affären, har verkligen tittat på den 100ggr,
men alltid ångrat mig i sista sekund, Nu är den min, eller rättare sagt Wiggos.
och den hade varit använd max 3 ggr, då är den ju som ny!

Oj oj vad vi slogs om den, bud efter bud.. jag hade gett mig fan på att ja skulle ha den,
man får inga fler sånna bra erbjudanden. Det var svettigt kan jag lova :)

kan ni förstå min lycka? haha
I love Tradera!


Kommentarer
Postat av: Annie - Mamma till Leia

Vilken tur du hade och tröjan var riktigt fin!

2010-03-31 @ 22:46:52
URL: http://ungmammie.blogg.se/
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; ja, ellerhur?!

2010-04-01 @ 07:29:32
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Jätte fin :D

2010-04-01 @ 10:55:23
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Bella

Grattis till et fint fynd! Tradera är toppen!!!

2010-04-01 @ 16:53:07
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vilket himla kap!!! Den där är såå fin, När vi vann en tröja ifrån NS så valde jag mellan den där och den blå vi tog:-)

Den kommer han bli så snygg i...Wiggo färger,ABSOLUT!

Kramisar!

2010-04-04 @ 00:38:30
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0