Nya tider

Wiggo har ändrat om totalt i tiderna de senaste 2 veckorna.
I 2 veckor har han somnat vid 18-19 tiden.
Han har inte vaknat någon endaste gång på natten på 2 veckor :D
Sen vaknar han på morgonen vid 06-07..
Jag är så glad! Förut vaknade han säkert 2-3 gånger på natten,
och då tänkte jag - hur ska detta sluta, ska han vakna på natten jämt eller?
"alla andras" barn sover ju hela nätter (vet att man inte ska tänka alla andras barn, men det gör man ju lite iaf)
 men jag orkade inte bry mig mer om det, utan gick snällt upp varje natt,
vissa har ju avvänjingstider på nätterna, ifrån välling osv,
men jag tänkte bara att det ger väl med sig när det gör..
Och nu, se Wiggo 9 månader sover hela nätter!

Perfekt! Nu känns det att man får bättre sömn vilket är lika med att jag orkar mer på dagen,
och blir en effektivare och bättre mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0