Min nya vän

Sist jag köpte en mobil var år.. 2002 wiie..
Jag är så tråkig när det gäller teknologi, så jag bryr mig inte om "det nyaste nytt"
Jag har en mobil tills den pajjar vilket min har gjort nu totalt..
Går inte att ha den utan att ha laddaren i, tar man ut laddaren dör mobilen,
försöker man använda mobilen hakar dne upp sig och stängs av, förmodar att det är batteriet som är helt slut.
Men i stället för att försöka hitta ett nytt batteri, så letade jag runt efter snygga mobiler,
jag har inga krav, bara man kan sms:a, ringa och ja det är väl det..
gillar om det är radio också, och mp3 kanske är kul!

Nu har jag köpt en värsting haha iaf inom tv, film, musik osv..
va fasen ska jag med det till egentligen? hehe
Chris är så avis, haha.. men han fick ju en mob av sin far nyligen.

Denna har jag då köpt i rosa såklart :D That's me..




Säg hej då till tristessen och välkomna nöjesmobilen W995 från Sony Ericsson.


8,1-megapixelkamera

  • Walkmanmobil
  • Media Go
  • Facebook och YouTube
Mycket nöje.
Ligger musik, video och foto dig varmt om hjärtat är underhållningsmaskinen W995 något för dig. Mobilen är nämligen försedd med alla tänkbara finesser för att du ska kunna njuta av den bästa underhållningen oavsett vart du befinner dig. Walkman-spelare, 8,1-megapixelkamera, Turbo3G Pro och WiFi är bara några av de funktioner du hittar under det nätta och smakfullt designade skalet.

Ta med låtar och filmklipp överallt.
Tack vare smarta funktionen Media Go är det enklare än någonsin att ta med dina låtar, filmklipp och bilder överallt. Du överför filerna mellan datorn och mobilen genom att dra och släppa. Media Go konverterar automatiskt filformaten för att ge dig bästa möjliga kvalitet.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Denna hade jag också velat ha i rosa men fanns inte då jag köpte min

2010-10-31 @ 13:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0